יום שבת, 4 בינואר 2014

צילומי חוץ בחורף- מי מפחד?!



                                              צילומי חוץ בחורף -מי מפחד?!



אני אוהבת את החוץ. אוהבת את הטבע, השמיים,קרני השמש וכמובן הים .
אני שומעת המון מלקוחות שלי את התגובה הבאה: מה להצטלם בחוץ? אבל קר ,חם ,יראו אותי מחליפה בגדים  ועוד כל מיני תירוצים; בטח בסטודיו יש לך מזגן ופה נופלת ההחלטה אז אנחנו נלך על סטודיו ואז מתאמים פרטים וככה נסגרת השיחה.

ואז הגיעו לירוי עדי ושירה המדהימה שחפצו בצילומי חוץ, איזה כיף שיש משפחה יפה כל כך שרוצה לתעד ולהנציח דווקא בצילומי חוץ בלוקיישנים מעניינים ,שאגב לחפש אותם ולמצוא באזור המרכז עוד מאתגר אותי מאוד ואני נהנית כל כך למצוא פינות חמד באזור המרכז ואז הראש משתולל עם רעיונות לפריימים.

אז עדי לירוי ושירה המתוקה להפליא בחרו בצילומי חוץ הצטיידו במעילים, צעיפים וכובעים שירדו לאחר 5 דקות צילום ראשונות כי השמש חיממה אותנו כל כך וליטפה אותנו בקרניים כל כך מחמיאות בצילומים .
הרי בארץ ימי חורף "אמיתיים" אפשר לספור אותם על האצבעות גם ביום גשום תמיד תצא אלינו השמש וחוץ מזה כבר פיתחתי חוש שישי לזיהוי יום טוב וקביעת תאריך. קשה לי כצלמת לוותר על התענוג לצלם באור החורפי שלא כמו האור בקיץ השורף והמביא עימו צלליות כבדות ולא מחמיאות ,בסוד אגלה שבליבי אני נערת קיץ אבל אין כמו צילומי חורף. 



     שירה.

  אני אוהבת לתכנן אבל לא עד הסוף,אוהבת להשאיר מקום לספונטניות ואז השאר זורם        מעצמו, הרעיונות, המיקום והדינמיקה, המבטים.




    שילוב של תפאורה וטבע ,נותנת לדמיון קצת להתפרע ...




מכירים את זה שאתם בוהים כי היא כל כך יפה ? אז למרות שעדי ולירוי הגיעו לצילומי     משפחה, אבל הייתי חייבת להנציח אותם גם קצת לבד ...


למי שיש עוד שאלות לגבי צילומי חוץ מוזמנים תמיד 054-7928353 או במייל mali@malinka.co.il
לינק לדף פייסבוק: https://www.facebook.com/MalinkaPhotography?ref=hl
לינק לאתר : www.malinka.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה